איך בוחרים חברת בדק בית?

זה דבר אחד לבחור דירה לקנייה, ודבר אחר לבחור חברה שתבדוק שהדירה שבחרתם היא קנייה נכונה. כשאנחנו אומרים קנייה נכונה, אנחנו לא מתכוונים לתנאי המשכנתא שלכם, או לשכונה בה בחרתם לגור. כשאנו מדברים על הדירה הנכונה, אנחנו מתכוונים למוצר עצמו, הדירה עצמה, האם היא טובה או "מקולקלת". חברת בדק בית היא אותה חברה של בעלי מקצוע בעלי תארים, מהנדסים וותיקים ושועלי קרבות מנוסים במיוחד בתחום הבניין והשיפוץ.

אנשים אלו סורקים את הבית מכף רגל ועד ראש, מן המסד ועד הטפחות, ובקיצור, מכל פינה אפשרית, הופכים כל אבן, ובודקים בציציות, או במילים אחרות – מוודאים צורה הרמטית ומוחלטת מה הליקויים והבעיות הפוטנציאליות בדירה שלכם. זה חשוב בצורה שקשה לתאר, כי נזקים בדירה יכולים להפוך לנזקים גבוהים במיוחד, תביעות מול הביטוח, תביעות מול השכנים, תביעות מול הדיירים, ואינסוף כאב ראש. לא חבל?

איך אתם בודקים חברת בדק בית בשבילכם?

  1. אתר אינטרנט מקיף – אם לחברה יש אתר רציני שמספק תשובות להרבה מהשאלות שלכם, אתם כבר מזהים מקצועיות אמיתית, ואנשים שגאים שיש להם מה להציע, ואין להם מה להסתיר.
  2. דוגמאות לדוחות – בקשו לראות מהחברה אליה פניתם דוגמאות לדוח או שניים, כדי לראות לא רק למה לצפות בעתיד, אלא גם את רמת הפרטים בדוח, ולא פחות חשוב, מי האנשים החתומים עליו, וכמה מקצועיים הם.
  3. בדקו הכשרה – וודאו כי אתם עובדים מול מהנדסים מקצועיים, אנשי מקצוע בעלי תעודות הסמכה שמוכיחות מעבר לכל צל של ספק כי הם יודעים על מה הם מדברים, ועוד לפני כן – יודעים מה הם עושים.
  4. עמידה בתנאי בית משפט – בסופו של דבר, אתם רוצים להיות מוכנים מראש לגרוע ביותר, וזה אחד מהשניים – למצוא את עצמכם משלמים הון תועפות על תיקונים שלא חשבתם ולא חישבתם מראש, והשני זה להגיע לבית משפט מול המוכר בלי הגיבוי לטענה שלכם. חברת בדק בית מקצועית תציע לכם דוח שעומד בסטנדרטים של בתי המשפט בישראל.

בדיקות ספציפיות ורבות

חברת בדק בית מקצועית באמת תציע לכם בדיקות שונות ומגוונות, ומענה לכל צורך בבדיקות בהקשר מבנים. הבדיקות לא מסתיימות בבדיקת דירה מקבלן או דירה יד שניה, אלא ממשיכות לבדיקה לאחר שיפוץ, איתור ליקויי בנייה בפרויקטים, פיקוח בנייה, ניהול פרויקטים מאלף ועד תו, וגם בדיקת רכוש משותף.

כל אחת מהבדיקות הנ"ל עומדת בתקנים המחמירים במיוחד של מדינת ישראל, וזה מה שהופך אותן לקבילות במערכת המשפט בישראל. במידה ונמצאו ליקויים מבניים ואחרים בנכס הנבדק, אתם תקבלו דוח רשמי שמגובה כחוות דעת מקצועית של אדם מוסמך, וזאת לצד ייעוץ מלא ומקיף מה כדאי לעשות בנידון, כי לכתוב דוח זה דבר אחד, אבל לדעת להסביר לכם את המשמעות שלו, גם טכנית וגם כלכלית, זה כבר עניין של ניסיון.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים