איך עובד הליך שחזור כונן קשיח?

יש בעיה במחשב שלכם? אתם לא מצליחים להגיע אל הנתונים שנמצאים בו? זה לא משנה אם מדובר על תקלה פיזית או על בעיה של חומרה, כי מה שבטוח זה

קרדיט תמונה:freepik

שאתם צריכים לעצור הכול, ומהר. יש לנתק את המחשב, להוציא אותו מהחשמל ולפנות אל מומחה שיוכל לתת לכם שירותי שחזור כונן קשיח. למעשה אותו כונן קשיח הוא המקום שעליו נמצאים כל המסמכים שלכם וכל המידע, כך שברור מדוע, אם אי אפשר להגיע אליו, זו בעיה. זה יכול לקרות בגלל סיבות שונות ומגוונות, כמו למשל: בעיות לוגיות, בעיות פיזיות, קצר חשמלי, טביעה במים עמוקים, שבר וכדומה. בנוסף, לא אחת קורה שמישהו נוגע לנו במחשב ובלי כוונה מוחק ממנו מידע. האם באמת כל המידע הזה נעלם או שניתן לעשות משהו בנידון? האמת היא, שגם במקרה כזה שחזור כונן קשיח יוכל לסייע. לכן, רגע לפני שאתם מתייאשים וזורקים את המחשב שלכם לפח, רצוי שתבדקו מה כדאי לעשות בנידון.

 

אל מי פונים?

השלב הראשון בדרך לשחזור כל כונן קשיח, הוא כאמור לנתק את המחשב ולהוציא אותו מהחשמל. כל עוד הוא מחובר הנזק עלול להיות עוד יותר גדול ולכן השלב הזה כל כך חשוב. השלב הבא בדרך לשחזור הכונן הקשיח שלכם, הוא לבחור את האדם שיבצע עבורכם את העבודה הזאת. העניין הוא שאם תעשו את זה לבד אתם עלולים לפספס לא מעט פרטים ובהחלט עלול להיות שלא תצליחו במשימה. לעומת זאת, אם תפנו אל חברה מקצועית שהמומחיות שלה היא שחזור כונן קשיח, הרי שיהיה מי שיעזור לכם. המומחים בתחום יודעים מה לעשות, ואחת מהפעולות הראשונות שהם יבצעו זה למעשה לאבחן את הבעיה. אחרי אבחון מקצועי של התקלה אפשר לשחזר כמעט את כל הקבצים, כל עוד עם המשימה הזאת באמת מתמודדים המומחים בתחום.

 

כמה זמן זה יכול לקחת?

קרדיט תמונה:freepik

תהיתם כמה זמן לוקח לבצע עבודה כמו שחזור כונן קשיח? אתם זקוקים לכל המסמכים שהיו לכם על המחשב כמה שיותר מהר ולא יודעים האם זה הולך להיות עכשיו סיפור של ימים ארוכים בלי מחשב ובלי המידע שלכם? כדאי שתדעו שזה לא תמיד כך. למעשה, אנחנו רואים שהשאלה כמה זמן זה ייקח תלויה, לפני הכול, בשאלה אל מי אתם פונים. לכן, אם אתם יכולים לפנות לצורך עבודה כמו שחזור כונן קשיח רק אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש, זה כמובן מומלץ. זה נכון שלא פעם כשאנחנו פונים אל אנשי מקצוע מובילים גם נשלם להם קצת יותר כסף, אבל מצד שני, זה יוביל לכך שהרבה פעמים העבודה תתבצע הרבה יותר טוב. בנוסף, גם השאלה כמה מידע וכמה מסמכים צריך לשחזר תשפיע כמובן על הזמן שזה ייקח ולכן חשוב לקחת זאת בחשבון.

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים