אתר שמביא בשבילכם את כל שירותי הלקוחות

תגידו, גם לכם זה קשה למצוא מספר או כתובת של שירות לקוחות בימינו? כן, למרות שכבר רובנו לא ממש משתמשים יותר בספרי טלפונים ועלונים על מנת להתעדכן במספרי טלפון של חברות ובעלי מקצוע, אלא נכנסים שניה לגוגל ומחפשים את מוקד שירות הלקוחות שאתם חייבים לדבר איתם – זה לא כזה פשוט ובטח שלא מהיר כמו שזה נשמע. כדי למצוא מספר טלפון של חברה או עסק דרך גוגל תצטרכו לעבור דרך המון פרסומות ומידע מוטעה או כזה שיסית אתכם מהמטרה שלכם, או כזו שתוביל אתכם לפרטי מידע לא רלוונטיים או לא עדכניים.

בשביל זה יש את האתר שירות בקליק – כאן מוצאים בשבילכם את כל מספרי הטלפון והכתובות של החברות השונות בישראל!

למה צריך אותנו?

האתר שירות בקליק נועד בראש ובראשונה להקל על התושב, האזרח והלקוח הישראלי בחיפוש ומציאה של חברות וארגונים כמו מוסדות ממשלתיים ומספקי שירות צרכני בשלל תחומים. אם למשל אתם מחפשים את שירות לקוחות קוקה קולה, הטלפון של המוסד לביטוח לאומי בעירכם או סניף הבנק שלכם בעיר – כאן זו הכתובת. באתר שירות בקליק ניתן לא רק להשיג את מספר הטלפון ולברר את הכתובת הפיסית המדויקת של המיקום – ניתן גם להשיג פרטי מידע חשובים אחרים כמו למשל מייל, אתר בית במידה ויש ועוד.

כיצד לחפש עסק בצורה יעילה

אם למשל אתם מחפשים את שירות לקוחות קוקה קולה, כדאי שתעשו את זה נכון וחכם. לא מעט זמן ואנרגיה מופנים לפעמים לפעולות מיותרות שסתם מרחיקות אתכם ממציאת מה שאתם מחפשים. קודם כל חשוב להריץ בראש את עיקר הדברים שאתם רוצים להביא לידיעת שירות לקוחות קוקה קולה, בתמציתיות ובנקודתיות.

יש יותר מדרך אחת ליצור קשר עם שירות לקוחות

לאחר שחישבתם בראש את כלל הנקודות שאתם רוצים להביע להם, חשוב שתדעו כיצד לפנות – האם זה יהיה נכון להתקשר ולהסתכן בלעמוד בתור על הקו דקות ארוכות, אם לא עשרות של דקות? ישנם מוקדי לקוחות שמוצפים משיחות רבות של לקוחות, ומוקדי השירות פשוט קורסים ומאלצים אתכם להמתין המון זמן. במקרים כאלו, ייתכן והדרך הטובה ביותר היא לשלוח מייל, הודעה במספר הוואצאפ העסקי או פשוט להיכנס לאתר ולבדוק אם שם ניתן להגיש פניה. במרבית אתרי הבית של חברות, ארגונים ועסקים ניתן להשאיר פניה אונליין ונציג יחזור אליכם במייל או בשיחת טלפון. כדאי מאוד לנסות את זה אם העניין לא דחוף!

מביאים בשבילכם את כל מוקדי הלקוחות בישראל

באתר שירות בקליק תמצאו המוני ארגונים, עמותות, מוסדות ציבור, גופי ממשלה ואגפים עירוניים המספקים שירות ללקוח. לכל אחד מהם יש דרך אחרת לפעול למען טובתו של האזרח, התושב או הלקוח. חשוב מאוד לשמור על איפוק, סבלנות וקור רוח – רק בצורה אסרטיבית ונחושה ניתן להשיג את מה שאתם צריכים – בצורה הכי איכותית ורגועה שאפשר!

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים