בית השקעות מומלץ

 

יש לכם כסף פנוי שאתם רוצים להשקיע אבל אתם לא ממש יודעים איך להשקיע אותו ואיך לייצר ממנו את התשואות שאפשר להשיג בשוק. זה בדיוק המקום בו עליכם למצוא לעצמכם בית השקעות מומלץ, שינהל עבורכם את ההשקעות עם שתי מטרות ברורות: למזער את הסיכון ולמקסם את הרווח. אז מהו מבחינתכם בית השקעות מומלץ והאם כל בית השקעות עליו אתם מקבלים המלצה הוא זה שגם מתאים לכם? על כך נדבר ממש כאן בשורות הבאות.

 

התמחויות שונות של בתי השקעות שונים

אחד הדברים שחשוב מאוד להבין בעולם ההשקעות הוא, שבתי השקעות שונים מתמחים בסוגים שונים של השקעות: נדל"ן, מניות, מט"ח, אג"ח, מסחר ויזמות, השקעות טווח קצר, השקעות טווח ארוך וכן הלאה – כל אחד מן התחומים הללו, גם אם חלקם חופפים זה לזה, דורש סט שונה של יכולות והתמחויות. מהסיבה הזאת בדיוק, כאשר אתם יוצאים למשימת החיפוש של בית השקעות מומלץ, אתם רוצים תחילה להבין מהי מטרת ההשקעה שלכם. האם אתם רוצים לייצר רווח מהיר בסיכון גבוה? האם אתם רוצים להניח את הכסף באפיק השקעה ארוך טווח ולגזור קופון שנתי סביר בסיכון סביר? האם אתם רוצים לשלב בהשקעה גם מרכיב של חיסכון? האם יכולים להתאים לכם אפיקי השקעה בתחום קופות הגמל וקרנות ההשתלמות? כל בית השקעות מתמחה בתחום שונה ולפני שאתם בוחרים את בית ההשקעות שלכם, הגדירו תחילה את מטרות ההשקעה שלכם.

 

איך בוחנים את הביצועים של בית ההשקעות?

כלי חשוב שעומד לרשותכם בכדי לאתר בית השקעות מומלץ, הוא ניתוח הביצועים של בתי ההשקעות השונים לאורך השנים האחרונות. במקרה של קופות גמל, קרנות השתלמות, קופות גמל להשקעה, פוליסות חיסכון וכן הלאה, תוכלו למצוא את הנתונים מרוכזים באינטרנט, הן באתר משרד האוצר והן באתרים פיננסיים מובילים אחרים. יחד עם זאת, ביצועים אלה רלוונטיים אך ורק לאפיקי השקעה אלו. אין טעם לבדוק את הביצועים של בית השקעות מסוים בתחום קופות הגמל, אם אתם מחפשים בית השקעות למסחר דינמי בבורסה. בית השקעות מומלץ בתחום הפנסיה והגמל יכול להיות כושל למדי בתחום המסחר הדינמי ולהיפך. מה שכן, בכל מקרה אתם יכולים ולמעשה חייבים, לפנות לבית ההשקעות ולבקש סקירת ביצועים עדכנית באפיק ההשקעה בו אתם מעוניינים להשקיע. כך למשל, אם אתם רוצים להשקיע את כספכם בתחום הנדל"ן בחו"ל, אתם רוצים לפנות לבית השקעות רלוונטי בתחום הנדל"ן ולבקש לראות את הפרויקטים שניהל המשרד בשנים האחרונות, את התשואה הממוצעת להשקעה, את סך הנכסים שמנהל המשרד, את מספר המשקיעים החברים בו וכדומה. כל אלה יכולים להצביע על רמתו המקצועית של בית השקעות מומלץ וכל אלה חייבים להיבחן על ידכם לפני שאתם עושים את הבחירה שלכם ומכניסים את ידכם לכיס.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים