ד"ר יונים, ניקיון משרדים

חברות ניקיון משרדים – מה צריך לבדוק?

לפני שמחליטים לקחת חברה לניקיון המשרדים יש כמה דברים שחשוב לבדוק.
חומרי ניקיון – באיזה חומרי ניקיון החברה משתמשת, האם הם ידידותיים לסביבה, האם החומרים מותאמים לסוג הניקיון, האם יש לכל החומרים תו תקן, מה רמת הרעילות של כל חומר.
שירות – האם המענה שניתן לפני סגירת החוזה היה מהיר ומשביע רצון, האם היתה גמישות בשעות הניקיון ובימי הניקיון שביקשתם, האם קיבלתם התחייבות לניקיון משביע רצון, האם קיבלתם שם וטלפון של איש קשר שתוכלו לפנות אליו בכל שאלה.
וותק – ככל שהחברה נמצאת יותר זמן בשוק ככה הניסיון שלה גדול יותר והמקצועיות שלה גדולה יותר. לכן תעדיפו תמיד חברה עם וותק בשוק.

מה כולל ניקיון משרדים?

כשחושבים על ניקיון משרדים המחשבה היא תמיד על ניקיון כללי של רצפה, שולחנות, ריהוט ועוד. אבל יש פעמים שאנחנו רוצים ניקיון יסודי יותר כמו ניקיון של משרד חדש שעדיין לא נכנסתם אליו, ניקיון אחרי שיפוץ של המשרד מכל האבק והפסולת של השיפוץ, ניקיון בשעות הערב כשהמשרד לא פעיל, ניקיון שטיחים מקיר לקיר שמכסים את רצפת המשרד ועוד.
מה עושים במקרה של לכלוך שמגיע מבעלי חיים כמו מזיקים, מכרסמים או יונים?
במידה ואתם סובלים ממזיקים במשרד מומלץ להזמין חברת הדברה או הרחקת מזיקים. בכל תחום תוכלו למצוא חברת הדברה על ידי חיפוש קצת באינטרנט. מילת החיפוש הרחקת יונים תביא תוצאות כמו מרכז ההדברה הישראלי, כנפיים, יונאקס ועוד.

לבחור חברת ניקיון בצורה נכונה

כמה המלצות שיעזרו לכם לבחור חברת ניקיון בצורה נכונה:
המלצות המלצות המלצות – בקשו לראות המלצות של לקוחות מרוצים באתר האינטרנט של החברה או ברשומות החברה. בקשו מספרי טלפון של ממליצים. בקשו המלצות מחברים וקרובים שמשתמשים בשירות של חברת ניקיון.
מקצועיות – בקשו פגישה פנים מול פנים במקום בו אתם רוצים לבצע את העבודה. בעל מקצוע מקצועי יבקש לראות את המקום לפני שהוא בונה הצעת מחיר שתתאים ללקוח לפי דרישותיו.
אחריות – בקשו אחריות על ביצוע העבודה, טלפון ושם של איש קשר שאיתו תוכלו לדבר כשמתעוררת בעיה.

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים