הדברת מזיקים, מלך הסנטפים, מרקיזה

כל כמה זמן מומלץ לבצע הדברת מזיקים?

כשמדובר בהדברת מזיקים אין אף פעם זמן טוב לבצע אותה מאחר והדברה כוללת מצריכה מאיתנו הכנה מוקדמת של הבית כמו כיסוי רהיטים, סגירת ארונות, ניקיון יסודי ועוד.
במידה והתגלו אצלכם מזיקים בבית מומלץ לבצע הדברת מזיקים באופן מידי כדי שהמזיקים לא יתפשטו ברחבי הבית ויגרמו נזק לחדרים נוספים.
במידה ולא התגלו מזיקים מומלץ אחת לשנה לבצע הדברה מונעת, הדברה כזו תשמור על הבית שלכם מכל המזיקים במהלך כל השנה.
חשוב לבדוק לפני סגירת החוזה מול בעל המקצוע באיזה חומרים הוא משתמש ומהם ההגבלות שמוטלות על בני הבית. מומלץ לבדוק המלצות באתרי אינטרנט ולבקש לראות רישיון הדברה בתוקף.

הכנת הבית לפי הדברה

לפי שמבצעים הדברה בבית מומלץ לארוז את כל החפצים שנמצאים במקום גלוי על מנת שחומר ההדברה לא יגע בהם.
במידה ויש לכם סוכך מרקיזה בחצר או במרפסת יש לכם אפשרות להעביר את כל החפצים ארוזים למרפסת או לחצר. סוכך המרקיזה יגן על החפצים בזמן ההדברה וכך תוכלו לרכז את הכל באיזור אחד.
יש לקחת בחשבון שבין יום ליומיים אחרי ההדברה תיאלצו לצאת מהבית. מומלץ לבדוק עם בעל המקצוע לפני ביצוע ההדברה לכמה זמן עליכם לצאת מהבית והאם דרושות הכנות נוספות לפני ביצוע ההדברה.
איש מקצוע מוסמך ידע לתת לכם את התשובות ולספק מידע מדויק ואמין על החומרים בהם הוא משתמש והסכנה שלהם לדיירי הבית ולבעלי החיים שבבית במידה ויש כאלה.

ומי שאין לו סוכך מרקיזה?

במידה ויש לכם מרפסת גדולה מאוד או חצר גדולה שסוכך מרקיזה לא יכול לכסות ישנן פתרונות נוספים בשוק כמו סוכך זרועות, פרגולה או סנטף.
סנטף משמש כתוספת לקירוי פרגולה במקרים בהם אין אפשרות להתקין סוכך אטום למים ושמש.
הסנטף עשוי מחומר סינטטי אטום לגמרי למים ולשמש ולכן הוא פופלרי מאוד.
מומלץ לבדוק אנשי מקצוע באינטרנט לפי ביצוע הזמנה של התקנת פרגולה, סוכך או סנטף.
ישנן חברות שונות בשוק שמתקינות סנטפים כמו פרגולה הראל, מרזבית, פלרם ועוד.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים

איור של הדברה