היתרונות המשמעותיים של כרטיסי ביקור דיגיטליים לעסקים

כמו פריטים רבים אחרים, גם כרטיסי הביקור עברו בשנים האחרונות שינוי משמעותי. ליתר דיוק הם עברו מגרסת הנייר אל המרחב הדיגיטלי, מעבר שהפך כל כרטיס ביקור להרבה יותר מרשים. אם אתם עדיין מתלבטים, המידע בעמוד זה שכולל את היתרונות העיקריים של כרטיסי ביקור דיגיטליים יעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה.

מיתוג

הסיבה הראשונה להמלצה על הצטיידות בכרטיס ביקור דיגיטלי היא המיתוג. יכול להיות שבעתיד שליפת כרטיס נייר תיחשב כווינטג' (כפי שהיום האזנה למוזיקה מתקליטים נתפשת לעיתים), אבל בעידן הנוכחי בעל עסק או בעלת עסק שעדיין אין להם כרטיסי ביקור דיגיטליים נחשבים למיושנים.

בנוסף, כשיש כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן לכלול בו הפניה מהירה לחשבונות השונים ברשתות חברתיות: פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועוד. כל עמוד כזה, אם הוא מנוצל כראוי, תורם גם כן למיתוג העסק ומציג אותו באור מחמיא מאוד.

 

הצגת וידיאו ותמונות

עוד אופציה שלא קיימת בכרטיסי נייר וכן קיימת כשבוחרים להציג כרטיס ביקור דיגיטלי היא וידיאו ותמונות. אנחנו חיים בעידן ויזואלי שבו תמונה מרשימה יכולה להיות אפקטיבית הרבה יותר מכל אמצעי אחר. סרט תדמית הדוק ומדויק יניע גם הוא אנשים לפעולה הרצויה מבחינת בעל או בעלת העסק – ו–כרטיסי ביקור חדשניים ניתן להציג גלריה עשירה ומשכנעת. כך למשל חברה לשירותי קייטרינג יכולה להציג מנות מעוררות תיאבון וחשק, סמנכ"ל השיווק של חברה לייצור דלתות יציג תמונות של דגמים מושקעים וסרט תדמית אודות תהליכי הייצור המתקדמים, ובאופן כללי מומלץ לכל בעלי העסקים לנצל את המימד הוויזואלי של כרטיסי הביקור הדיגיטליים.

 

יצירת קשר קלה ומהירה

עוד יתרון משמעותי של כרטיסי ביקור דיגיטליים עבור כל סוגי העסקים, גדולים וקטנים, בכל ענפי הפעילות, הוא קלות יצירת הקשר עם הגורם הרלוונטי בעסק. זהו למעשה יתרון דרמטי של כרטיס דיגיטלי על פני כרטיס הנייר: פעם אדם שקיבל כרטיס ביקור ורצה ליצור קשר עם בעליו היה צריך להיזכר איפה הניח את הכרטיס, לחפש אותו ואז לחייג את מספר הטלפון שמופיע על גביו. היום כרטיס הביקור, הדיגיטלי כמובן, מאוחסן בסמארטפון, נשלף בלחיצת כפתור פשוטה – ומאפשר בחירה בין שליחת מייל, שליחת הודעה בוווטסאפ, פנייה בפייסבוק או באינסטגרם או כמובן שיחת טלפון, והכל בלחיצת כפתור. בזכות המידיות והקלות, אין סיכוי שהסחות דעת יגרמו לאדם לא ליצור קשר עם העסק, כך שכרטיס הביקור משיג את מטרתו.

 

יתרונות נוספים של כרטיסי ביקור דיגיטליים

כרטיסי ביקור דיגיטליים עשויים לכלול גם אופציות נוספות שמקלות על ההתנהלות מול לקוחות, ספקים וגורמים רלוונטיים אחרים. אופציה אחת היא שליחת הודעה מידית לסלולרי כשמתקשים לאדם והוא לא עונה. אופציה נוספת היא שליחה אוטומטית של הודעה כזו או אחרת תוך כדי שיחה, באמצעות כפתור צף, גם כן בקלות ובמהירות.

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים