חברת ניקיון , ניקיון דירות , ניקוי ספות

 

מתי נזדקק לחברת ניקיון?

אם אתם לפני מעבר לדירה חדשה מומלץ לשקול שימוש בחברת ניקיון שמתמחה בניקיון דירות.
אם רכשתם דירה חדשה מקבלן מומלץ לפני הכניסה לדירה להזמין חברת ניקוי שתבצע ניקוי יסודי לדירה. בדירות חדשות מקבלן יש אבק רב שהצטבר במהלך הבניה ויכול להיווצר מצב שנשארה בדירה פסולת בניין כמו טיח, חול, מלט ועוד. במקרים כאלו חברת ניקיון אביב ניקיון שירותי ניקיון מבריקים היא הפתרון המתבקש ומומלץ להזמין אותם כמה שיותר קרוב למועד הכניסה לדירה כדי שלא ייווצר מצב של הצטברות אבק נוסף.
במקרה של מעבר דירה מומלץ גם להזמין ניקוי ספות מקצועי כך שהכניסה לדירה החדשה תהיה מושלמת.

המלצות לחברת ניקיון דירות

עברתם לדירה חדשה, הזמנתם שירות ניקיון ועכשיו אתם שוקלים להשתמש בשירות קבוע של ניקיון דירות.
חברות רבות של ניקיון דירות מציעות שירות חודשי של ניקיון שוטף לדירה או לבית. שירות זה פוטר אתכם ממטלת ניקיון הבית ומאפשר לכם להתפנות לעיסוקים חשובים ומהנים יותר. כשאתם משתמשים בשירות ניקיון כל האינטראקציה עם המנקה מתבצעת דרך חברת השירות ולכם לא משנה אם המנקה צריכה יום חופש או חולה ביום הניקיון הקבוע. חברת הניקיון תספק לכם מנקה חלופית במקרה כזה. גם כל התשלומים הסוציאליים מתבצעים דרך חברת הניקיון ולכן אתם מקבלים את השירות בצורה נוחה וקלה.

צריכים גם ניקוי ספות? אין בעיה

רוב חברות הניקיון מספקות גם שירות של ניקוי ספות, אם כחלק מהשירות הקבוע של ניקיון הדירה או אם כתוספת לשירות הניקיון.
מתי נצטרך ניקוי ספות?
אם הספות שלנו עם כתמים רבים שלא יורדים בניקוי ביתי רגיל, אם עברה שנה מהניקוי האחרון, אם יש בביתנו מישהו עם אלרגיה לאבק או אם בא לנו להתחדש בספה חדשה ואין לנו תקציב מתאים.
ניקוי ספות על ידי צוות מקצועי ירענן את הספות שלנו וישווה לדירה מראה מחודש ומרענן.
מומלץ לנקות את הספות לפחות פעם בשנה, במיוחד אם יש בבית ילדים קטנים שמרבים ללכלך את הספות או אם יש בבית אנשים שאלרגיים לאבק.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים