כל מה שאתם צריכים לדעת על ציוד וחומרי ניקוי לג'קוזי

אם יש לכם ג'קוזי בבית או שאתם רוצים לקנות אחד, מאמר זה הוא בדיוק בשבילכם! כאן נסביר כל מה שחשוב שתדעו על ציוד וחומרי ניקוי לג'קוזי.

 

מקורות הג'קוזי

מעטים יודעים, שמקור המילה ג'קוזי מגיע משם המשפחה של האחים יאקוצי האיטלקיים, אשר הקימו חברת משאבות בשם ג'קוזי. בדומה למותגים רבים אחרים, שהפכו משם מותג לשם גנרי של המוצרים שהם מייצרים, כך גם לגבי הג'קוזי, שפשוט יוצר על ידי אותה חברה בתחילת המאה ה-20 ונשאר עד היום. כיום ניתן למצוא את הג'קוזי בעיקר בבתי מלון, בריכות שחייה ציבוריות ולא מעט גם בבתים פרטיים.

 

ההבדל בין אמבטיה לבין ג'קוזי

למרות המראה דומה, ישנו הבדל מהותי בין אמבט רגיל לבין ג'קוזי. הבדל זה הוא ביכולת של הג'קוזי להזרים מים באופן ממוקד לנקודות שונות בגוף וכך לעסות את הרקמות והשרירים באותן נקודות של השוהים בתוכו. למעשה, מלבד משאבות אלה, שכולנו אוהבים ונהנים מהן, הג'קוזי כולל מנגנון שלם במטרה להעניק לשוהים בתוכו את החוויה המושלמת.

 

מה זה אומר בפועל?

לעובדה שהג'קוזי מופעל על ידי מנגנון שלם יש משמעויות רבות. אבל מה שקשור לנושא שלנו – ציוד וחומרי ניקוי לג'קוזי, הוא שכאשר מבצעים ניקוי ותחזוקה של הג'קוזי יש להתחשב גם בחלקי המנגנון השונים. כלומר, כפי שיש חומרי ניקוי ייעודיים לניקוי חלונות או לניקוי נירוסטה וכדומה, כך גם יש להשתמש אך ורק בחומרי ניקוי ייעודיים לג'קוזי, אשר ינקו אותו, על כלל חלקיו, היטב ובלי לפגוע בהם וכך ישפרו משמעותית את איכות ההנאה ממנו ולאורך זמן רב יותר.

 

ציוד לשדרוג הג'קוזי

בין אם כבר יש ברשותכם ג'קוזי ובין אם אתם מתכננים לקנות, כדאי שתדעו שאתם יכולים לשדרג אותו ואת החוויה שלכם ממנו באופן משמעותי. זאת, בעזרת אביזרים שונים, אותם תוכלו לרכוש. לדוגמה, מתקן הרמה לכיסוי ג'קוזי חיצוני, שמשייה, כריות ראש, בר מתכוונן ועוד. מן הסתם, אביזרים אלה מהווים שדרוג ופינוק והם אינם נדרשים אבל, אם הרעיון המקורי של הג'קוזי עצמו הוא להסב הנאה למי שמשתמש בו, אז למה לא לשדרג?

 

בחירת ציוד וחומרי ניקוי לג'קוזי

לאחר שעסקנו בציוד נלווה, שמטרתו היא לשדרג את החוויה בלבד, חשוב שנדבר על ציוד וחומרי ניקוי לג'קוזי שהינם נחוצים בשביל לשמור עליו ולתחזק אותו באופן שוטף. בשל חשיבותם של חלקי החילוף וחומרי הניקוי לשמירה על הג'קוזי, חשוב לבחור אותם ואת הספק שלהם בתבונה. היות שכך, ההמלצה היא לרכוש אותם אצל ספק שמתמחה באספקה של ציוד ייעודי לג'קוזי ואם זו הפעם הראשונה שאתם רוכשים ציוד או חומר מסוים, מומלץ להתייעץ עם הספק ולקבל ממנו המלצות בהתאם לסוג הג'קוזי שלכם. כך תוכלו להבטיח רכישה מוצלחת!

לפרסום כתבה, השאירו פרטים