למה כדאי לקנות מדיח כלים חצי אינטגרלי?

אם אתם מעוניינים לקנות מדיח כלים, אבל יש לכם שיקולים כמו נוחות, מיקום ועלות, כדאי שתבחרו מדיח כלים חצי אינטגרלי שמשתלב נהדר בכל מטבח. זהו סגנון פופולרי של מדיחי כלים, שניתן לשילוב חלקי בארון, וכולל פקדים וידית.

מדיחי כלים אלה זולים משמעותית מהדגמים המשולבים לחלוטין; והם מגיעים עם כמה יתרונות נוספים. אז בואו נדבר על הסיבות לקניית מדיח כלים חצי אינטגרלי, והיתרונות החשובים של מכשירים אלה.

תכונות מתקדמות של מדיח כלים חצי אינטגרלי

רוב הדגמים של מדיח כלים חצי אינטגרלי כוללים מערך תצוגה מתקדם שמציג את הזמן שנותר למחזור שטיפת הכלים, ומתי המדיח סיים את פעולתו.

מומלץ להשתמש בידית המדיח של היצרן, ולא להתקין ידית בארון על ידי איש מקצוע. ידיות היצרן שורדות יותר בלאי, והן עמידות לטווח הארוך. יתרון חשוב נוסף של בחירת מדיח כלים חצי אינטגרלי הוא קלות משמעותית של התקנה ושימוש, בהשוואה לדגמים אחרים של מדיחי כלים.

לוח הבקרה של מדיח כלים חצי אינטגרלי ממוקם בחלק הקדמי העליון של המדיח

מדיח כלים חצי אינטגרלי ניתן להסתרה באופן חלקי מאחורי דלת ארון, וחלק מהדגמים מגיעים עם לוחות דקורטיביים שניתנים להחלפה ומעניקים למטבח מראה שונה או מותאם אישית לארונות הקיימים.

תמחור וקלות גישה ללוח הבקרה הם שיקולים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזה סוג של מדיח כלים יתאים לכם.

איזה סוג מדיח כלים מתאים לכם?

אנשים שמעוניינים לעקוב אחר שלבי מחזור השטיפה, עשויים להעדיף מדיח כלים חצי אינטגרלי מכיוון שניתן לראות מידע זה בקלות מבלי לפתוח את דלת המדיח.

באשר לעלות, מדיחי כלים אלו זולים יותר מהדגמים האינטגרליים המלאים, אבל כל יצרן מתמחר באפן שונה את המדיחים שלו, ולכל דגם יש רמת תמחור אחרת.

כמה כלים מדיח כלים חצי אינטגרלי יכול להכיל?

רוב הדגמים והסוגים של מדיחי כלים חצי אינטגרליים מגיעים עם אפשרות תכולת כלים בנפח של מחצית הכמות שנכנסת למדיח כלים אינטגרלי מלא. מדיח כלים חצי אינטגרלי יכול להכיל בסביבות שש צלחות גדולות, שלוש צלחות או קערות, שלוש כוסות או ספלים, ומערכת סכו"ם.

התכולה מותאמת, כמובן, לגודל הפריטים שנכנסים למדיח, ולאופן שבו אתם מסדרים את הכלים. פריטים גדולים יותר, כמו מחבתות גדולות, תבניות תנורים וכלים גדולים יכולים להיכנס למדיח כלים חצי אינטגרלי, אבל יהיה צורך לשטוף אותם במחזור שטיפה נפרד.

אילו תכונות ותוכניות אתם מחפשים?

מדיח כלים חצי אינטגרלי מגיע עם מבחר מרשים של תוכניות, כולל תוכנית שטיפה מהירה. לרוב הדגמים יש היום גם תוכנית אוטומטית, שמודד עד כמה הכלים והכוסות מלוכלכים, ומתאימה את כמות המים, הטמפרטורה ומשך התוכנית בהתאם.

למדיחים אלו יש את התכונות האופנתיות הקיימות בדגמים יוקרתיים בגודל מלא, כך כולל תכונות חכמות, מצב שטיפה שקט, ודלת פתיחה אוטומטית בסוף מחזור השטיפה.

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים