למה לא כדאי להתפשר על סטודיו למיתוג?

אם יש לכם עסק ואתם רוצים לשווק אותו כמו שצריך, כדאי שתמשיכו לקרוא! כאן נסביר למה חשוב להיעזר בסטודיו למיתוג ולמה אסור להתפשר על האיכות שלו

 

קצת על מיתוג באופן כללי

לפני שנסביר על חשיבות המיתוג ועל הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, חשוב להסביר מהו בכלל מיתוג. אם כן, המילה מיתוג היא שם הפועל של המילה מותג. המילה מותג היא שילוב של המילה מוצר עם המילה תג. המשמעות של מיתוג היא יצירת סמל ויזואלי או אודיאלי המזוהה עם העסק ואשר ייחקק היטב במוחות של קהל היעד וכך ייצור פרסום טוב ויעיל יותר.

 

למה כל עסק צריך מיתוג?

כדי שנוכל להסביר את החשיבות הגבוהה של בחירת סטודיו למיתוג חשוב להבין תחילה למה כל עסק, בכל גודל ובכל תחום, צריך מיתוג. אם כן, כיום, יותר מתמיד, התחרות בין בתי העסק השונים גדולה מתמיד. זאת, מפני שכל המידע זמין לכל לקוח פוטנציאלי וכך, סביר להניח, שאותו לקוח פוטנציאלי יבחר את בית העסק שהוא שמע עליו הכי הרבה או נתקל בו בדרך כזו או אחרת (בדרך באמצעות המותג שלו) הכי הרבה. כלומר, אם אתם רוצים להגדיל את קהל הלקוחות שלכם, עליכם ליצור מותג חזק ולהמשיך ולחזק אותו גם בהמשך.

 

אופן המיתוג

בעבר המיתוג האודיאלי היה המיתוג השול, מפני שניתן היה להשתמש בו על ידי השמעות חוזרות ורבות ברדיו. כיום לעומת זאת, המיתוג השולט הוא הויזואלי וזאת, משום שניתן להשתמש בו הן בטלוויזיה, הן בשלטי חוצות והן באינטרנט. היות שכך נהוג לעצב, בראש ובראשונה, לוגו לבית העסק ולאחר מכן גם אתר, דפי נחיתה, כרטיסי ביקור ממותגים וכך הלאה. כאשר המשותף לכולם הוא שימוש באותו גופן, באותם הצבעים וכמובן – על כולם יופיע הלוגו של בית העסק.

 

ההבדל בין סטודיו למיתוג לבין מעצב עצמאי

אז אחרי שהבנתם את חשיבות המיתוג של העסק שלכם, זהו הזמן להבין את ההבדל בין סטודיו למיתוג לבין מיתוג בעזרת מעצב עצמאי. מן הסתם, לכל אפשרות יש יתרונות וחסרונות. אבל במרבית המקרים סטודיו למיתוג יוכל להעניק מענה כולל יותר לצרכים של העסק שלכם הן בתחילת התהליך והן בהמשך הדרך, כשתרצו לבצע שינויים או פשוט לחזק את המותג. זאת, בזכות העובדה שבסטודיו למיתוג ישנם מעצבים שונים, שיכולים להציע את הרעיונות שלהם וכך לתת לכם יותר אפשרויות כמו במקרה של אנזלביץ – סטודיו לעיצוב ומיתוג.

 

בחירת הממתג

בין אם תבחרו סטודיו למיתוג או מעצב עצמאי, מה שחשוב הוא לבחור במישהו מנוסה ומקצועי, שיוכל להציע לכם את האפשרויות הרלוונטיות עבור העסק שלכם ולא פחות חשוב מכך – יצירתי! כך תוכלו ליהנות ממותג ייחודי ולא מועתק, באופן כזה או אחר מעסק אחר.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים