מה זה חברת שילוח בינלאומי ימי ומה כוללים השירותים?

חברת שילוח בינלאומי ימי מתכננת, מיישמת ומפקחת על תנועה ואחסון של משלוחים שעוברים מישראל לחו"ל או מחו"ל לישראל. נציגי החברה מספקים שירותים או מידע בתוך שרשרת אספקה ובין נקודות המוצא והצריכה. חברות לוגיסטיקה שונות מטפלות בחלק או בכל פונקציות שרשראות האספקה האלו, בהתאם לצרכים הלוגיסטיים של הלקוח.

תיאום תנועת האספקה והעברת המשלוחים נחשב היום לתהליך גלובלי. המגזר עסקי משתמש היום בשירותי שילוח בינלאומי ימי כמונח לתיאור זרימת ואחסון יעיל של סחורות מנקודת מוצא לנקודת הצריכה.

שילוח בינלאומי ימי מספק מעטפת שירותים מקיפה

שרשרת האספקה היא חלק חיוני בתהליכי לוגיסטיקה ושילוח, וכשהתהליך מתנהל על ידי המקצוענים בתחום, הלקוחות במגזר העסקי יכולים לשכור שירותים כגון:

  • משלוח דרך הים
  • הובלת מטענים ומכולות
  • ארגו קבלת המטענים בנקודת ההעברה
  • אחסון התכולה והמטענים
  • ניהול מלאי
  • טיפול בחומרים
  • שירותי אריזה
  • שירותי אבטחה
  • ניהול כל הפונקציות האלה או חלקן.

ההבדל בין חברת שילוח בינלאומי ימי לבין חברת הובלת מטענים

אנשים משתמשים לעתים קרובות במונחים דומים כשהם רוצים לתאר תהליכי העברת משלוחים דרך הים, אבל השימוש החופף במונחים יוצר בלבול לגבי הניואנסים של שני סוגי השירותים.

חברה שמספקת שירותי שילוח בינלאומי ימי חושבת על התמונה הגדולה והאסטרטגית של תהליכי שילוח, לעומת חברת הובלת מטענים שמתווכת בין המשלוח למוביל ומתמקדת בעיקר בביצוע משלוח יחיד עם התמקדות בעמידה ביעדי עלות ושירות ספציפיים.

חברה שמספקת שירותי לוגיסטיקה מקיפים מתכננת את התהליך באופן מקיף וצופה את צרכי הלקוח בכל שלב בתהליך שרשרת ההובלה והאספקה.

למה עסקים זקוקים לשירותי שילוח בינלאומי ימי?

בעלי עסקים וארגונים שמבקשים להעביר סחורות ומטענים דרך הים באופן קבוע, מחפשים חברות לוגיסטיקה שמספקות שירותי שילוח בינלאומי ימי שמתאים לצרכיהם. הם מבססים עם נציגי החברה מערכות יחסים מקצועיות ומקבלים שירותים שמותאמים בגמישות רבה לצרכי המשלוח שלהם.

מערכות יחסים ארוכות שנים שפותחו על ידי צוותי חברות לוגיסטיקה ולקוחות עסקיים מתגלות כיתרון כאשר קיים צורך בתנאי משלוח מורכבים.

עסקים רבים מתמודדים באופן כלשהו עם מציאת ספקים מתאימים. כבעלי עסק קטן, אין ספק שאתם עוסקים בלוגיסטיקה והפצה, ניהול מלאי ואחסנה, ברמה מסוימת. יתכן שיש לכם אנשי צוות שמטפלים ברוב הפונקציות האלו באופן פנימי, אבל עבור תהליך מורכבים יותר, חברות לוגיסטיקה הן לעתים קרובות הפתרון האידאלי.

בשורה התחתונה, חשוב למצוא חברת לוגיסטיקה שמספקת מערך שירותים מלא

התייעלות, איחוד ומיקור חוץ של תהליכי לוגיסטיקה עסקיים מובילים ליתרון של חיסכון כספי עצום לטווח הארוך, ולשירות לקוחות כולל טוב יותר. התחברו עם חברת לוגיסטיקה שמציעה, כחלק ממערך השירותים המקיף שלה, גם שירותי שילוח בינלאומי ימי, והתאימו את מערך השירותים לפי הצרכים שלכם.

נציגי החברה יענו על כל השאלות הנוגעות לאפשרויות המשלוח והלוגיסטיקה, ואם תבחרו את החברה הנכונה, תהנו משירות הלקוחות הטוב ביותר האפשרי!

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים