מתיחת פנים או ניתוח לעפעפיים נפולים?

להיראות טוב, להרגיש טוב, ולחיות טוב, הדברים הללו שלובים זה בזה, ומשפיעים עלינו מכל מיני כיוונים. ביטחון הגוף שלנו, הביטחון העצמי שלנו, איך שאנשים מגיבים לנו בפעם הראשונה שהם רואים אותנו. בעבודה, במשרד, בבית, בדייטים, באירועים ואפילו פשוט ברחוב, להיראות טוב זה חשוב, ולעיתים זה דורש יותר תחזוקה. עם השנים, שינויים רבים מתרחשים במבנה הגוף והפנים שלנו, ונפילת עפעפיים זו רק דוגמא לזה. ניתוח לעפעפיים נפולים זה לא דבר מאתגר, פעולה כירורגית פשוטה יחסית, שמאפשרת לנו להיראות טוב יותר בין רגע.

לא רק ניתוח עפעפיים, ישנם הליכים קוסמטיים כירורגיים רבים שמאפשרים לנו לשפר את המראה החיצוני שלנו. מתיחת פנים היא מהלך נרחב יותר, אשר משנה את המראה שלנו בצורה יותר דרסטית, ומשווה לפנים מראה הרבה יותר צעיר, כמו שהיה פעם, פנים מתוחות עם עור חלק וצעיר למראה.

 

אז מה עדיף לי? מתיחת פנים או ניתוח לעפעפיים נפולים?

השאלה הזו מורכבת מכמה אספקטים, שכן מדובר בהליכים שונים למדי, שהאחד פחות או יותר כלול בשני.

  • האם אנחנו רוצים שינוי משמעותי מאוד במראה שלנו, או שיפור ספציפי במצב מאוד מובהק – של עפעפיים נפולים?
  • האם אנו רוצים ויכולים לשלם את הפרש העלות בין ניתוח לעפעפיים נפולים לבין מתיחת פנים מלאה? התהליך מורכב יותר במתיחת פנים, והעלות בהתאם.
  • האם אנחנו יכולים לעבור מתיחת פנים בכלל? לא כל טיפול מתאים לכל אדם, ויכול להיות שהרופא המנתח ימליץ לכם על הליך זה ולא על הליך אחר, בהתאם לצרכים שלכם וליכולות השיקום של הגוף שלכם.

גורמים אלו, וכמה גורמים אחרים יותר מינוריים, יכולים וצריכים להילקח בחשבון כאשר אתם ניגשים לייעוץ אצל הרופא המנתח שלכם. הרופא יידע להקשיב לצרכים שלכם, לבחון את התיק הרפואי שלכם, ולהמליץ לכם על הצעד שיתאים לכם בצורה הטובה ביותר, הן רפואית, והן אסתטית. לגבי התקציב אתם תצטרכו, כמובן, להחליט בעצמכם, אך דעו לכם כי כיום העובדה כי הניתוחים הללו כה נפוצים, הפכה אותם גם לנגישים יותר כלכלית, כך שלרוב לא מדובר בהפרשים מאוד משמעותיים.

 

איזה ניתוחים נוספים אפשר לבצע?

אנחנו יכולים לעשות הרבה מאוד סוגים של הליכים כירורגיים בכדי להיראות טוב יותר. כל אחד ומה שהוא או היא מרגישים שהם צריכים, בהתאמה אישית. יש את אלו מאיתנו שיבקשו לשנות את גודל או זווית האף שלהם. אחרים ירצו לעבות חלקים מסוימים בפנים בכדי לתמוך ביצירת "משולש היופי" הקלאסי. מטופלים מסוימים ירצו ניתוח לעפעפיים נפולים בעפעפיים העליונים בעוד שאחרים דווקא בתחתונים (וחלק בשניהם!).

ישנם ניתוחים אחרים כגון ניתוחים להצמדת אוזניים, שנועדו לשנות את זווית האוזניים במקרים של אוזניים בולטות במיוחד, שיוצרות מראה שנחשב פחות אסתטי. לא רק העפעפיים יודעים ליפול, יש אנשים הסובלים מזווית לא מחמיאה של הגבות וצניחתן, וניתן לטפל בכך עם ניתוח להרמת גבות.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים