ניקוי ספות, ניקוי ריפודים

ניקוי ספות, ניקוי ריפודים

הספות בבית הן חלק דומיננטי כאשר הלכלוך שלהן מתבצע בקלות עקב היותן משרתות את כל בני הבית. לחלקנו גם יש חיות מחמד שמנשירות שיער ומלכלכות לנו את הספה.

ניקוי ספות יכול להתבצע בצורה עצמאית אך הוא לא יהיה מושלם ובטח שלא יתבצע בצורה הנכונה. אנחנו , חברה שמבצעת ניקוי ספות מקצועי מעניקים ניקוי ספות ללקוחות רבים במחיר זול ומאריכים את השימוש בהן לעוד מספר רב של שנים.

 

מה מיוחד בניקוי ספות שלא יכול להתבצע באופן עצמאי?

הניקיון של הספות יכול להתבצע באופן עצמאי אבל לא בטוח שהוא יהיה הניקיון האפקטיבי ביותר לספה שלכם.

ראשית, הניקיון של הספות צריך להתבצע עם החומרים המתאימים לכך על מנת שלא יהרסו את הספה. ישנם סוגים רבים של ספות- בד, עור ודמוי עור כאשר לכל אחד מגיע סוג הניקיון והטיפול הייחודי שלו. ישנם חורים בספה שאתם לא תוכלו להגיע אליהם ורק חברה מקצועית תצליח לנקות את המקומות המוסתרים הללו.

בנוסף, חברת הניקיון קלילינג טאץ' לא רק מנקה לכם את הספה מלכלוכים היא גם מנקה כתמים שהצטברו בספה. קרוב לוודאי שלא תוכלו לנקות כתמים שהצטברו על ספה מבד או שלא תדעו איך לנקות כתמים של ספת עור מהחשש שתהרסו את איכות וצבע הספה. אנחנו, חברת הניקיון, תוריד לכם כל כתם מהספה ע"י הניקיון המתאים והאפקטיבי ביותר ללא כל חשש שהצבע של הספה ידהה או יהרס.

 

ניקוי כל סוגי הריפודים

ניקוי ריפודים לרכב הוא דבר לא פשוט מאחר ואי אפשר להוציא את הריפודים ולכבס אותם. לשם כך אנחנו כאן, החברה שלנו מבצעת ניקוי ריפודים לרכב שיהפוך לכם את הכיסאות משחורים לכיסאות נקיים וחדשים כמו במעמד קניית הרכב. 

ניקוי הריפודים מתבצע בעדינות כך שאין כל חשש שהם ייהרסו או שהצבע שלהם ידהה. כך תוכלו לקבל את הרכב שלכם חדש ונקי מבלי לבזבז המון כסף על רכב חדש.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים