ניקוי שטיחים, פרקטים לבית

ניקוי שטיחים, פרקטים לבית

כיום, אנשים רבים מעצבים את הבית שלהם כאשר הדבר המרכזי ביותר עבורם הוא הרצפה. לאחרונה המון אנשים מחליפים את המרצפות שלהם בבית לפרקט על מנת שיהפוך את הבית לחמים ונעים ומוסיפים שטיחים שיוסיפו לאווירה החמימה ויעניקו מראה ביתי. אז איפה תוכלו למצוא פרקטים לבית במחיר מוזל? איפה ניתן למצוא ניקוי שטיחים מקצועי? כל זה ועוד תוכלו למצוא אצלנו.

השטיח שלכם בבית נועד כדי לשמור על אווירה חמימה בבית ומראה ביתי ונעים. מאחר והשטיח הוא הפריט הכי חשוף בבית ללכלוכים, אבק, כתמים, חיידקים ואפילו אוכל חשוב לשמור על הניקיון השוטף שלו על מנת שלא יאבד מהצבע המקורי שלו ויהפוך לשחור ומזיק לבריאות. אצלנו תוכלו למצוא ניקוי שטיחים מקצועי בזול שיאפשר לכם ליהנות מהשטיח שלכם כאילו הרגע הוא נקנה ויעניק לו עוד שנים רבות של שימוש.

 

איזה סוג פרקט מתאים ביותר לבית שלכם?

פרקטים לבית מותקנים בצורה מבוקרת כאשר אנשי המקצוע מתאימים את סוג הפרקט המתאים לחלל- לדוגמה, הפרקט שמותקן בחדרי השינה לא יתאים לחדר האמבטיה מהסיבה הפשוטה שהמים עלולים להזיק לפרקט ולאחר זמן קצר תצטרכו להחליף אותו.

 

כמה יעלה לכם הפרקט?

המחיר של פרקטים לבית משתנה בהתאם לקריטריונים שונים כאשר המטרה שלנו היא להעניק לכם את הפרקט המתאים והאיכותי ביותר עם שימוש בו לטווח ארוך כך שלא תצטרכו להחליף אותו כל מספר שנים ולשלם עליו המון. 

המחיר של פרקטים לבית משתנה בהתאם לסוג הפרקט, עלות ההתקנה והשטח שבו מתקינים את הפרקט. ככל שהשטח יהיה גדול יותר- כך המחיר יגדל. בנוסף, מחיר של פרקט עץ יהיה יקר יותר ממחיר של פרקט דמוי עץ.

באתר https://oded-garber.co.il תוכלו לראות מידע נוסף

 

קצת על ניקוי שטיחים

ניקוי שטיחים יכול להתבצע על כל סוג של שטיח כאשר כל שטיח מתאים לו סוג הניקוי הייחודי שלו. לכל שטיח מגיע הניקוי שלו על מנת שלא יהרס או יאבד מצבעו ואז לא יהיה כבר שימוש נוסף בשטיח. כמובן שאין לכם מה לחשוש, אצלנו תוכלו למצוא את ניקוי שטיחים הכי איכותי וזול שיש, כאשר אין צורך לחשוש שהשטיח שלכם ייהרס או ייפרם.

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים