סקירה פרטית – כשיש חשש לבריאות ההריון

‏הריון הוא אירוע מרגש, חשוב, ומאוד משמעותי בחייו של כל זוג צעיר. ועדיין, זה לא אומר שתקופת ההריון עוברת על כל זוג באותו האופן. ‏כלומר, אתם צריכים להבין אלו סוגים של שירותים רפואיים אתם צריכים לקבל בשביל להבטיח שאתם תסיימו את ההריון בידיים מלאות, ולשם כך חייבים לקבל ייעוץ מקצועי של שירותי רפואה המתאימים לכם. לעיתים, הפניה לקבלת שירותי רפואה פרטיים כמו למשל שירותי סקירה פרטית, היא עניין חשוב מאוד שיכול לאפשר לכם ‏לקבל תשובה מפורטת יותר על המצב הבריאותי של העובר וכתוצאה מכך לבצע פעולות רפאויות שיכולות להציל את חייו של העובר. אז מדוע אתם רוצים לקחת בחשבון את האפשרות של שירות סקירה פרטית? כל הפרטים בכתבה הבאה

 

לעיתים, סקירה פרטית היא ההחלטה הנכונה

יש כל מיני סיבות שבגללן אתם רוצים לבצע סקירה פרטית במהלך ההריון שלכם. בין היתר, ההחלטה הזו יכולה להיות נכונה אם:

 

  1. יש לכם הריון בסיכון מוגבר – ‏יש מצבים רפואיים של נשים אשר יוצרים באופן אוטומטי סיכון מוגבר להיריון. כלומר, כל בעיה קטנה לאורך הדרך עלולה להתפתח למצב מסכן חיים ולכן צריך לבצע כמה שיותר בדיקות ומעקבים כדי לוודא שהיריון נשמר בצורה התקינה ביותר.
  2. יש לכם חשש לבעיה רפואית לא שגרתית – ‏במצב שבו לאורך הדרך מתגלה בעיה רפואית אצל האם או אצל התינוק, צריך להתייחס ברצינות למצב החדש ולבדוק האם יש השפעה על קצב ההתפתחות של היריון או על מצבו הבריאותי של העובר. למשל אם אתם מגלים פגם גנטי שפוגע במערכות השונות של התינוק, אז צריך לבצע סקירה פרטית שיכולה לתת לכם תמונה נכונה על המצב הרפואי.
  3. יש לאם כאבים לא רגילים – ‏כאבים חמורים וחריפים הם בהחלט לא תופעה פשוטה במהלך ההריון. אבל אם מדובר על כאב חריג במיוחד, אז צריך לבדוק האם אתם ‏יכולים להקל במעט על התחושות הפיזיולוגיות של האישה .
  4. יש המלצה של הרופא הקבוע – ‏המלצות של רופא המשפחה שמבצע מעקב הריון יכולות בסופו של יום להוביל אתכם לקליניקה פרטית שבה אתם תרצו בדיקה מעמיקה ואפילו סקירה של מצב ההריון, בנוסף לכל סוג אחר של בדיקה שאתם צריכים לבצע לאורך הדרך. וכן, חשוב להתייחס ברצינות המרבית להמלצות לא שגרתיות של רופא המעקב, משום שהוא מכיר לעומק את המצב הרפואי שלכם.

 

שירות רגיש, שמתאים למצב רגיש

‏אם כבר הגעתם לקליניקה פרטית ואתם צריכים לבצע סקירה פרטית, אז חשוב לכם מאוד לבצע את הסקירה ביחד עם אנשי מקצוע שלרגישים מאוד למצב שבו אתם נמצאים כעת. אל תוותרו על השירות המקצועי ברמה הגבוהה ביותר, שכן המצב שבו אתם נמצאים הוא לא מצב פשוט ואי אפשר לעשות טעויות באבחנה. ‏

לפרסום כתבה, השאירו פרטים