עבודה מהבית – שלושת היתרונות העיקריים של העולם החדש

בעידן האינטרנט של היום, גם בישראל הקטנטונת שמנותקת יחסית מחלק משווקי ופתרונות התעסוקה של העולם הגדול, למצוא עבודה מהבית זה כבר לא פרויקט שצריך להתכונן אליו או לדאוג ממנו, אלא דווקא משימה פשוטה וברת השגה אפילו לאדם הפשוט, זאת בתנאי שהוא יבחר להיות רציני ולא ישאיר את המרדף אחרי משרת החלומות שלו בגדר מחשבה וחלום אלא יעשה את הצעד ישיג אותה. רוצים גם אתם לעשות את הצעד הגורלי ולמצוא לעצמכם עבודה מהבית, אבל לא יודעים בדיוק איך לעשות את זה? הגעתם למקום הנכון, אבל קודם כל כדאי להבין את כל הסיבות והיתרונות של עבודה מהבית שבגינם כדאי לכם לעשות את הצעד הזה כמה שיותר מהר.

היתרון הראשון של עבודה מהבית הוא כמובן הנוחות חסרת התחרות. אין כמו לעבוד מהמרחב הפרטי שלכם, בלי להתחייב לקוד לבוש, לדפוק דין וחשבון לבוס או להגיע מזיע למשרד אחרי פקקים בשיא החום של הקיץ. נוחות אולי נראית לכם כמו מותרות, אבל בעידן המתקדם של היום מדובר במשהו בסיסי שיכול לשפר בצורה משמעותית ביותר את התפוקה שלכם בעבודה, ויכול להפוך להיות מנת חלקכם הרבה יותר מהר ממה שחשבתם. אחרי שתעבדו יותר אחד "רק בנוחות", אתם לא תוכלו לחזור יותר לימים בהם הייתם גוררים את עצמכם בחוסר חשק למשרד ומקבלים הפרעות מכל הכיוונים לאורך כל היום.

היתרון השני של עבודה מהבית הוא הכסף, וזה דווקא משהו שאמנם נחשב מרכזי במוח הישראלי אבל לא עולה יותר מדי לשיח הציבורי, בעיקר כיוון שאנשים לא מבינים היטב את הקונספט של כסף חלקי זמן המושקע בעבודה, אלא רואים רק את מה שהם מכנים "השורה התחתונה" – שהוא לחלוטין שגוי מיסודו. במקרים רבים, גם כאשר עבודה מהבית לא משלמת סכום גבוה בסך הכל, היא דורשת מעט מאד זמן, ולכן גם אם מדובר בסכום שאינו מהווה אפילו חצי מהמשכורת החודשית הצפויה, העבודה שנדרשת כדי להגיע לסכום זה מכסה בדרך כלל בקושי רבע מהחודש, ומשאירה לעובד זמן רב יותר להגיע להרבה יותר כסף בסוף החודש, ולהגיע אפילו למשכורת הכפולה מהממוצע במשק, במספר שעות עבודה רגיל שאינו עולה על 186 שעות עבודה חודשיות.

היתרון השלישי ואולי החשוב ביותר הוא הגעה ליציבות תעסוקתית וביטחון כלכלי, מה שהולך ונהיה חשוב בעיקר בעידן משבר הקורונה ועם כל יום שחולף וגורע ממצב התעסוקה הכללי במשק. היום יותר מתמיד, אין כמו יציבות תעסוקתית של עצמאי שעובד עם לקוחות פרטיים בעולם התוכן והעבודה ברשת, כיוון שזהו עולם שמתפקד 24/7 בלי קשר לסגר, בעיות במרחב הציבורי, חגים או מועדים אחרים. במרחב האינטרנטי, עבודה תמיד קיימת בשפע ותמיד צריך את כוח האדם הרציני שיעשה אותה, במקרים רבים בלי צורך בניסיון או ידע קודם אלא רק בערכים ורצינות בעבודה. אם תפתחו לעצמכם את הדלת ליציבות תעסוקתית כזו ותרגישו כיצד זה מרגיש כאשר הגב של האינטרנט כולו עומד מאחוריך, אתם לא תוכלו להיות תלויים יותר בשום גורם חיצוני.

אם נראה לכם שהיתרונות הללו הם הכל אתם מוזמנים לגלות עד כמה עבודה מהבית יכולה לשנות לכם את החיים גם בתחומים נוספים. פשוט תקפצו לביקור קצר באתר הזה – שנקרא עבודה מהבית – ותראו מה באמת מחכה לכם שם. באתר זה תוכלו למצוא מגוון רחב של מאות הצעות עבודה, רובן ככולן מיועדות לאנשים שאין בידם ניסיון מקצועי או ידע קודם אבל יש להם רצינות ורצון לעבור ולהתקדם לעבודה של העתיד. אם גם רוצים להתחיל לעשות כבר ממחר כסף חכם ונוח דרך המחשב בבית ולא לזכור יותר איך זה מרגיש לקום עייף בבוקר וללכת למשרד, זה האתר בשבילכם.

רוצים לעבוד מהבית? שלחו לנו הודעה בוואצפ  054-5699972 או למספר 054-8922727 או כנסו לאתר החדש של עבודה מהבית – https://www.avoda-mehabait.co.il/

לפרסום כתבה, השאירו פרטים