פרקט למינציה, פריז פרקטים

פרקט למינציה, פריז פרקטים

בשנים האחרונות פרקט הפך לפופולרי יותר בהמון בתים ומעניק לבית מראה חמים ונעים. לפני שבוחרים פרקטים חשוב לבחור בפרקט הכי אפקטיבי ויעיל לבית שלכם שיתאים לסביבה ולא יישחק לאחר זמן קצרץ לשם כך, פריז פרקטים כאן כדי להתאים לכם את הפרקט האפקטיבי והאיכותי ביותר לבית שלכם בלי לשבור את הראש.

אם אתם מחפשים פרקט לחלל הבית- פרקט למינציה הוא הדבר בשבילכם. 

 

למה דווקא פרקט למינציה?

הפרקטים מתחלקים לשני סוגים: פרקט מעץ טבעי- פרקט שעבר מעט תהליכי עיבוד או פרקט למינציה- פרקט שמיוצר מחומרים סינטטיים ועליהם מודבק הדפס דמוי עץ וציפוי שמגן מפני שחיקה.

פריז פרקטים היא החברה המומלצת ביותר להתקנת פרקטים. פרקט למינציה הוא הפרקט המושלם לחלל הבית, המשרד או העסק שלכם מהסיבה הפשוטה- האיכות שלו היא הטובה והמתאימה ביותר לחלל.

פרקט למינציה הוא פרקט סינטטי שמורכב מ3 שכבות כאשר השכבה העליונה ביותר היא שכבה שמגנה מפני שריטות, כתמים ושחיקות. סוג פרקט זה קל מאוד לניקוי (סמרטוט לח) והוא נשמר לאורך שנים.

 

יתרונות של פרקט למינציה

פרקט למינציה עמיד ולא נשרט בקלות והניקיון שלו פשוט. בנוסף, פרקט למינציה עמיד בפני אבק וכתמים ויש לו עמידות גבוהה בפני שחיקה, חום, קור ועוד.

את הפרקט ניתן להתקין בקלות ובמידה ואחד מהלוחות נהרסים, אין צורך להחליף את כל הפרקט אלא ניתן להוציא לוח ולהחליף אותו באחד חדש. בנוסף, ניתן לפרק את הפרקט בבית ולהעביר אותו למקום אחר כך שאם אתם עוברים דירה זהו הפיתרון האפקטיבי והזול ביותר.

 

למה דווקא פריז פרקטים?

פריז פרקטים נמצאים בתחום הפרקטים כבר שנים רבות כך שיש לנו את המקצועיות והניסיון בתחום. בנוסף, אצלנו תוכלו למצוא את כל סוגי הפרקטים במחיר הכי מוזל בשוק ועם זאת, הכי איכותי שיישמר לכם לאורך שנים רבות.

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים