פתרונות להתקרחות גברית: חושבים שהשתלת שיער תפתור לכם את בעיית הנשירה? בהחלט!

ניתוח השתלת שיער הוא הליך שמשמש לטיפול בנשירת שיער. קיימות טכניקות שונות, אבל כל הליכי השתלות השיער כוללים נטילת זקיקי שיער מחלק אחד של הקרקפת והשתלתם לאזורים קרחים או דלילים.

נשירת שיער עשויה להיות תוצאה של התקרחות נפוצה אצל גברים, דלקת או פגיעה בקרקפת. פציעות מכוויות, ניתוחים או תאונות עלולים להשאיר אזורים קבועים של נשירת שיער שניתנים לשיקום על ידי פתרונות להתקרחות גברית. בטורקיה, רוב הליכי השתלות השיער מתמקדים בטיפול ושיקום התקרחות גברית.

שיקולים שיש לקחת בחשבון לפני ניתוח השתלת שיער

לפני שתבחרו פתרונות להתקרחות גברית, יש כמה שיקולים חשובים שכדאי שתזכרו:

חשוב שיהיו ציפיות ריאליות

אם אתם מתחילים הליך השתלת שיער בלי הרבה שיער, לא תוכלו להשיג תוצאות של ראש מלא שיער. ככל שהשיער שנותר עבה ודחוס יותר, כך התוצאות יהיו טובות יותר.

תוצאות טובות מבוססות על גוון השיער

ברוב המקרים, פתרונות להתקרחות גברית מניבים תוצאות טובות יותר על שיער סמיך בגוון בהיר או אפור, בהשוואה לשיער דק בגוון כהה.

דרושה סבלנות בהמתנה להופעת התוצאות

לאחר הליכי השתלת שיער, התוצאות הראשונות של שיער משתרש שמתחיל להתמלא עשויות להופיע רק כעבור תשעה חודשים.

שיקולי העלויות

פתרונות להתקרחות גברית וטיפולי השתלת שיער זמינים בטורקיה בעלויות נמוכות, בחבילות טיפול משתלמות שכוללות:

  • שירותי הסעות
  • שירותי תרגום
  • שהות בבתי מלון
  • ליווי צמוד של צוות מקצועי
  • ייעוץ על ידי מיטב מנתחי השיער
  • מפגשי מעקב שיכולים להתבצע גם מרחוק
  • ומוצרי טיפוח השיער לאחר ההשתלה.

הפסקת עישון

מעשנים נמצאים בסיכון מוגבר לסיבוכים מניתוחי השתלות שיער. לכן אם אתם מתכוונים לעבור את ההליך, עליכם להפסיק לעשן לפחות חודש וחצי לפני הטיפול ולאחריו.

מציאת מנתח מקצועי להשתלות שיער

חשוב למצוא מנתח מקצועי שיש לו ניסיון עשיר בהליכי השתלות שיער, ולעבור את ההליך רק במרפאה מכובדת או בבית חולים שמתמחה בהתאמת פתרונות להתקרחות גברית.

בהתייעצות הראשונה, מומלץ לשאול את המנתח על הכשרתו וניסיונו. עדיף לבצע את ההליך אצל איש מקצוע מכובד אשר הוכשר במיוחד לבצע ניתוחים להשתלת שיער, ושיש לו ניסיון עשיר בביצוע הליכים בטכניקות המתקדמות ביותר.

צפי לטווח הארוך לאחר ניתוחי השתלת שיער

ברוב המקרים, פתרונות להתקרחות גברית באמצעות השתלת שיער מניבים תוצאות מוצלחות, למרות פרק הזמן הארוך שחולף עד שהשיער משתרש ומתחיל להתמלא. אין זה נדיר שהשיער המושתל נושר לאחר מספר חודשים ואז צומח מחדש.

ברגע שהשיער מתחיל לצמוח מחדש, התוצאות טבעיות מכיוון שהשיער מושתל בכיוון אליו השיער בדרך כלל צומח באותו מקום. רוב הצלקות ניתנות לכיסוי בשיער ויהיה קשה לראות אותן, וגם אם הצלקות גלויות, הן דועכות עם הזמן, לכן חשוב להיות סבלניים, כי השיפורים המלאים במראה השיער עשויים להופיע כעבור שנה.

 

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים