רילוקיישן לישראל מצרפת: האתגרים בתהליך

הגיע הזמן לחזור הבייתה אחרי שהות ארוכת שנים בצרפת, ואתם מוצאים את עצמכם עומדים במרכז הבית, משקיפים כמעט בפעם האחרונה על הנוף הנשקף מהחלונות, ומעודדים את ילדיכם, חצי בעברית-חצי בצרפתית, לארוז א חפציהם. כולל כל הבגדים, הספרים והצעצועים. כן. תהליך רילוקיישן לישראל מצרפת עומד להתחיל.

זוהי סצנה אופיינית לישראלים רבים שעומדים לחזור הבייתה אחרי שהות ארוכה בחו"ל, שתוהים איך ייראה המעבר, איך יהיה היחס שיקבלו בארץ, והאם התחושה להיות שוב ישראלים תהיה שונה?

אחרי כמה שנים של חיים בתרבות הצרפתית, רילוקיישן לישראל מצרפת יכול להיות תהליך מוזר ומורכב, אבל אם אתם מקבלים את הסיוע של חברת  רילוקיישן, מורכבות התהליך הופכת לחוויה פשוטה, קלה, יעילה ואפילו מהנה.

תהליך רילוקיישן לישראל מצרפת יכול להיות מורכב בדיוק כמו תהליך המעבר למדינה הזרה

אנשים שעוברים למדינה חדשה נתקלים בתקופה הראשונה במכשולים רבים שהם נאלצים להתגבר עליהם. במעבר לצרפת, הם צריכים להתמודד עם התרבות והשפה, במיוחד כשהצרפתים אינם מרבים לפטפט באנגלית, ובטח שלא בעברית.

אבל באמצעות למידה מהניסיון והתמדה, ובמיוחד עם שירותי חברה שמתמחה בתהליכי רילוקיישן, צלחתם את המעבר והתמקמתם בביתכם החדש כשלפחות נטל הבירוקרטיה והלוגיסטיקה ירד מכתפיכם.

עכשיו אתם ניצבים בפני ריגוש חדש:  רילוקיישן לישראל מצרפת, ואותה חברה שסייעה לכם לעזוב את הארץ, עוזרת לכם עכשיו לחזור הבייתה, והתגמול של שכירת אנשי הצוות המומחים בתחום הוא מתגלה כחסר תקדים כשאינכם צריכים להתמודד עם שפע המשימות והמטלות הכרוכות בארגון המעבר חזרה לישראל.

זה הזמן לגלות את הארץ מחדש

בתקופת שהייה של כמה שנים בחו"ל, לישראלים רבים נדמה שישראל שהם ישובו אליה תהיה שונה ללא היכר.

אבל אחרי שההתרגשות מהחזרה למולדת חולפת, ישראלים רבים מגלים שהם חוזרים לאותם נופים מוכרים שלא השתנו, למזג האוויר החם שמתקבל בברכה אחרי כמה שנים של חיים במזג אוויר סגרירי, ובעיקר לחוצפה הישראלית שאחרי הנימוסים האירופאים מתקבלת בשמחה ובהקלה.

עכשיו אתם בבית

אף אחת מהמשוכות המאפיינות רילוקיישן לישראל מצרפת אינה מכבידה עליכם כי חברת הלוגיסטיקה טיפלה בכל הפרטים:

  • הטיסה לארץ
  • העברת המטען
  • העברת התכולה והפריטים דרך המכס
  • אחסון החפצים והרהיטים למקרה שעדיין אין לכם מקום מגורים קבוע בארץ
  • וכל פרט אחר שדורש את תשומת ליבכם ועכשיו אינכם צריכים להתמודד איתו.

כך שאתם פנויים להתמודד עם המשימה שהיא אולי החשובה מכל: ההתמודדות הרגשית עם החזרה לארץ, למשפחה, לחברים, לעבודה, לשגרה הכול כך מוכרת שעמוק בלב אתם יודעים שהתגעגעתם אליה.

בשורה התחתונה, זה רק עניין של זמן עד שכל דבר יתחיל להרגיז אתכם שוב (איזה כיף!)

אחרי שאתם מתחילים להתמקם, אתם מבינים שלמרות שאולי השתניתם קצת באירופה, אין כמו תחושת ההיכרות המנחמת והמרגיעה.

הכול מרגיש אותו דבר, וגם אם אתם מרגישים קצת שונים, זה רק עניין של זמן עד שתחזרו להתרגז על הכבישים או על הקופאיות בסופרמרקט.

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים