שירותי אחות סיעודית

 

שירותי אחות סיעודית הפכו לצורך נרחב, נוכח אורח החיים המודרני שלנו. משפחות רבות, כאשר יקירם זקוק לתקופת החלמה ארוכה או שהוא קשיש שתפקודו נפגע והוא מוגבל בצורה כזו או אחרת, מתקשות לשהות לידו לכל אורך היממה.

במקרה כזה, שירותי אחות סיעודית נותנים מענה מושלם. מצד אחד, החולה או הקשיש זוכים לטיפול מסור ודואג, מדמות מקצועית הנמצאת לידם ורק לידם ומן הצד השני, הטיפול ניתן בתוך ביתו של המטופל ולא בבית חולים או במוסד סיעודי כזה או אחר.

שירותי אחות סיעודית הם שירותים שיש לקבל באמצעות חברות מתמחות ומנוסות בסוג שירות זה, המעסיקות רק אחיות סיעודיות המוכשרות לכך. לצערנו, יש גופים רבים המציעים שירותי אחות סיעודית בלי שתהיה להם הכשרה לכך או רישיון ובלי הבנה נכונה של התהליך. הנפגע העיקרי יהיה המטופל.

להתאים שירותי אחות סיעודית לצורך

יש צורך לבחון באמת את ההתאמה בין האחות הסיעודית למטופל לבחינת התאמה של חברות סיעוד , קודם כל ברמה האנושית וברמת הכימיה ביניהם. התאמה זו צריכה להביא בחשבון את הצרכים הייחודיים של הקשיש, את הדברים עליהם הוא צריך לקבל מענה ואת היכולת של האחות הסיעודית. ביחוד אנו מדברים על הרמה  הרגשית, היכולת לתקשר ולהבין את השפה ובעוד משתנים רבים ונוספים. לצד זאת יש גם לעמוד על איכותה ומקצועיותה של האחות וכן על הכשרתה והאישורים הנדרשים כדי לעמוד בתפקיד החשוב. ישנם אחיות פרטיות עצמאיות אך מוטב, שאת שירותי אחות סיעודית תעשו באמצעות חברות מסודרות.

שירות עם אחריות

אם נפרסם מודעת דרושים לאחות סיעודית נקבל פניות מאנשים פרטיים. אך לאנשים אלו אין שום גב מקצועי, מנהלתי שהוא גם האחראי. אף אחד לא בחר אותם, מבקר ובודק אותם או מעביר אותם תהליכי מיום כמו גם הכשרות. אין גוף  שבודק את רמת וטיב השירות שלהן ובמידה והאחות, ביום מסוים לא יכולה לתפקד, אין במקומה כל גיבוי. לעומת זאת, כאשר אתם מתקשרים עם חברה המעניקה שירותי אחות סיעודית, היא תוכל למלא את מקום האחות הנעדרת, בקלות.

שווה בשביל השקט הנפשי

אם תדעו כי יקרכם נמצא בידיה של אחות סיעודית מיומנת ומקצועית, תהיו בראש שקט. תדעו שהיא דואגת לו ברמת הניקיון, האכלה, שמירה על בריאותו והקפדה על נטילת התרופות וכד'. הנושאים הרפואיים, הם כמובן החשובים ביותר. אבל חשוב שיהיה לכם גם ראש שקט בנושאים המנהלתיים, העוטפים את כל ההתקשרות.  החל מבקרה ופיקוח של החברה על עבודתה של האחות ועד הסרת הדאגה מלבכם בכל מיני עניינים פרוצדוראליים כמו  תשלומים סוציאליים מסודרים ביטוחים מקצועיים וביטוחים אישיים, ענייני שכר, חופשות והפרשות ועוד ועוד.

חברת שירותי סיעוד אחיות הגונה ואמינה, תהיה גם אחראית על יושרה של האחות. זכרו, שהטיפול נעשה לרוב בבית המטופל וביתו פתוח לרווחה מול האחות ולכן יש חשיבות קריטית ליושרה ואמינותה.

היחידה לסיעוד – מומחים בשירותי סיועד לקשישים

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים