שיש אבן קיסר, שיש חברון

שיש אבן קיסר, שיש חברון

ישנם סוגים רבים של שיש למטבח כאשר לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו. 

משטחי שיש למטבח הן הדבר המרכזי ביותר במטבח שאמור לשמש כמשטח נוח לעבודה, עמיד כך שלא תצטרכו לחשוש לעבוד איתו והוא צריך להתאים לעיצוב של הבית. המשטח צריך להתאים לעיצוב הבית ולהיות איכותי על מנת שתוכלו לעבוד במטבח בנוח, לבשל בו ולהכין אוכל בלי חשש שפתאום הוא ייסדק.

אז איזה סוג שיש הכי מתאים לכם? ועכשיו נציג לכם את ההבדלים בין שיש אבן קיסר לשיש חברון .

 

שיש אבן קיסר

שיש אבן קיסר הוא שיש עמיד בפני חום כך שניתן להניח עליו כלים חמים. בנוסף, המשטח עמיד בפני שריטות וכתמים כך שהם אינם נשחקים ואפילו הם עמידים בפני פגיעות קטנות של סכינים, מזלגות ועוד..

ההתקנה של שיש אבן קיסר היא קלה כך שאין צורך לפנות יום שלם ולהטריד את עצמכם, המשטח יהיה מוכן תוך מספר שעות בודדות וכבר אז תוכלו להשתמש בו.

התחזוקה של משטח שיש זה היא קלה ואפשר לנגב את המשטח בעזרת סמרטוט לח ובזה נגמר הסיפור. אין צורך להשתמש בחומרים חזקים שיורידו את הכתמים שעל השיש.

 

שיש חברון

שיש חברון מתאים בעיקר לריצוף בתים, חיפוי קירות, ריצוף מדרגות, מעקות ומשקופים. 

שיש חברון הוא שיש חזק ועמיד, הוא לא נסדק בקלות ועמיד בפני שריטות כך שאפשר לחתוך עליו עם סכין ללא חשש. השיש נשמר לאורך שנים ואין צורך להחליף אותו כל תקופה קצרה כך שזה חוסך המון כסף- העמידות שלו לאורך שנים ועמידות בפני שחיקות פותרת את הבעיה של רבים מאיתנו שנהרס להם בקלות המשטח.

המחיר של שיש זה הוא מחיר זול בהשוואה לעמידות הגבוהה שלו. המחיר של השיש הוא המחיר הזול ביותר ויככול להגיע למחצית ממחיר של סוגי שיש אחרים ובהשוואה לעמידות שלו זה משתלם.

הניקיון של שיש זה גם הוא קל ואין צורך להשתמש בחומרים חזקים כי הוא מתנקה בקלות עם סמרטוט מעט רטוב.

לסוגי שיש נוספים היכנסו לאתר https://aven-s.co.il

לפרסום כתבה, השאירו פרטים