שיש גרניט, אלוף בהצללה, פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום – העתיד של הפרגולות

בימנו יותר ויותר אנשים בוחרים להתקין פרגולה מאלומיניום. המראה העכשווי של האלומיניום והעיצוב המודרני משווים לחצר הבית שלנו שיק מיוחד ועיצוב מרשים.
בנוסף למראה ולעיצוב האלומיניום הוא חומר עמיד במיוחד ודורש תחזוקה מעטה. יתרון משמעותי זה הופך אותו לאטרקטיבי במיוחד לייצור פרגולות אלומיניום.
כשרוצים להתקין פרגולה מאלומיניום מומלץ לחפש מתקין מקצועי בגוגל. חיפוש קצת נותן תוצאות רבות, מומלץ לבחור את איש המקצוע שיש לו המלצות ועבודות לדוגמא באתר האינטרנט שלו לדומגא: פרגולה הראל, סככות תמר, סולריס ועוד.
איש מקצוע אמין יגיע אליכם לפגישה מקדימה וימליץ על שידרוגים נוספים לפרגולה שלכם.

שידרוגים לפרגולות אלומיניום

פרגולה לחצר יוצרת מעין חצי חדר נוסף לבית כשהיא מצלה על החצר ומונעת כניסת שמש וגשם. יש אנשים שמנצלים את השטח הזה ויוצרים חדר אירוח או חדר משחקים ולפעמים אפילו מטבחון קטן שישמש אותם לבישול בחוץ כמו טיגון בשמן עמוק, ברביקיו, אירוח מסיבות ועוד.
אם החלטתם לבנות מטבחון בחצר חשוב להשתמש בחומרי גלם איכותיים שיחזיקו מעמד בתנאי מזג אוויר שונים.
מומלץ להתקין שיש גרניט איכותי שמתאים לתנאי מזג אוויר שונים. שיש גרניט הוא השיש הפופולארי היום בישראל ומותקן בחלק גדול מהמטבחים הפנימיים והחיצוניים.
שיש גרניט עמיד במיוחד, קל לתחזוקה ומגיע במגוון צבעים וטקסטורות שיתאימו לכל מטבח.

כל מה שצריך לדעת לפני ההתקנה

כשאתם בוחרים איש מקצוע חשוב לבדוק לפי תחילת ביצוע העבודה כמה דברים חשובים.
האם יש לכם את כל המידע והפרטים לגבי ההתקנה, משך זמן ההתקנה, מה כוללת ההתקנה, האם צריך להכין את השטח לפני ההתקנה.
מחיר ההתקנה – האם המחיר כולל הובלה והרכבה וחשוב יותר האם יש אחריות על המוצר המוגמר ולכמה זמן.
אמינות – מה עליכם לעשות במקרה שמתגלה פגם או שבר. האם המתקין לוקח על עצמו את האחריות ובאיזה מקרה נצטרך לשלם עבור תיקון או החלפה.
מקצועיות – האם למתקין יש המלצות, האם הוא יכול לספק לכן דוגמאות לפרויקטים שהוא ביצע והאם הוא יכול לתת לכם מספרי טלפון של לקוחות מרוצים שימליצו עליו.

 

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים