שיש למטבח, סול פרקטים, הצללה חשמלית

שיש למטבח, סול פרקטים, הצללה חשמלית

כחלק ממעבר דירה או שיפוצים בבית, הבחירה בחומרי גלם איכותיים לבית שלכם היא בחירה קשה. ישנם אינספור חומרי גלם למטבח, לחלל הבית ולמרפסת אך מה ההבדל בין כולן? איזו מביניהם הכי טובה? כאן תוכלו למצוא עוד על שיש למטבח, פרקטים לבית והצללה חשמלית. 

 

איזה שיש הכי מתאים למטבח שלכם?

ישנם סוגים רבים של שיש למטבח והשוני העיקרי ביניהם הוא סוג החומר שלהם: חומר טבעי וחומר סינטטי.

שיש למטבח מסוג טבעי הוא בעיקר שיש גרניט וקוורץ שהם חזק ועמידים יותר. בסופו של דבר, כאשר אנחנו נכנסים לדירה חדשה או עוברים שיפוץ בבית מאפס, אנחנו רוצים את החומרים הכי איכותיים לבית שיישמרו לנו לאורך שנים ויהיו עמידים בפני מצבים קיצוניים. סוג השיש הטבעי כמובן יעלה יותר משיש שעשוי מחומר סינטטי כיוון שהחומר עמיד וחזק יותר ויש לו יתרונות ועמידות רבה יותר מחומר סינטטי שנשמר פחות שנים. שיש מחומר סינטטי נשמר גם הוא לאורך שנים אך הוא לא עמיד בפני מצבים קיצוניים של חום וזהו החיסרון היחידי שלו.

 

סוגי פרקטים

אצל מומחי הפרקטים תוכלו למצוא סוגים רבים של פרקטים כאשר סוגי הפרקטים מתחלקים גם הם ל2 סוגים עיקריים- עץ טבעי (פרקט עץ ופרקט שעם) ופרקט למינציה שעשוי מלוחות שמצופים בשכבה שמגנה עליהם מפני שחיקה ושריטות ולכן נחשבים סינטטיים. סול פרקטים מתמחים בכל סוגי הפרקטים שרק תבחרו.

היתרונות של פרקט סינטטי: הפירוק וההתקנה שלו קלים יותר, אפשר להחליף את הלוחות במידה ואחד מהם ניזוק. לא חייב איש מקצוע כדי להתקין את הפרקט כיוון שהוא לא מצריך חומרים מקצועיים, ניתן להתקין את הפרקט באופן של "הרכבת פאזל".

הפרקט הסינטטי עמיד בפני שחיקה, וניתן לנקות אותו בקלות עם סמרטוט לח.

היתרונות של פרקט עץ: פרקט עץ עמיד בפני שחיקות, והוא מבודד רעשים כך שניתן ללכת עליו עם עקבים ולא ישמעו את הרעש.

אצל סול פרקטים תוכלו למצוא את הפרקטים הסינטטיים ופרקטים מעץ הכי איכותיים שיש.

 

פיתרון לבעיית מזג האוויר במרפסת שלכם

במידה ויש לכם חצר או מרפסת, וודאי אתם מודעים לכך שההתמודדות עם מזגי האוויר היא בלתי אפשרית ואף קיצונית והיא מזיקה למרפסת שלכם והורסת לכם את חווית הישיבה במרפסת. האם שמעתם על הצללה חשמלית? ההצללה החשמלית היא הפיתרון לבעיית השמש החזקה והגשמים הסוערים שמפריעים ומזיקין למרפסת שלכם. הצללה חשמלית יכולה להיות פרגולה חשמלי, סוכך חשמלי או כל פיתרון הצללה שמופעל על מנוע. ההצללה החשמלית קלה לתפעול יותר מהצצלה ידנית כך שבלחיצת כפתור אתם מעניקים למרפסת שלכם מראה פרטי, ומוגן מהשמש או מהגשמים החזקים. בנוסף, ההצללה שומרת על הרהיטים שלכם במרפסת שלא ינזקו מהשמש או מהגשם ויתנפחו.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים