פנימה – להשיב את הרוח

אם אתם מרגישים שיש לכם הרבה שאלות שמציפות אתכם ואתם לא בטוחים מה התשובות אולי כדאי שתכירו את פנימה. השאלות יכולות להיות פנימיות, ביני לבין עצמי, או חיצוניות על העולם. שאלות כמו: מה אני באמת מבקש? על מה אני באמת מוכנה להילחם? מה מחבר את כולנו ביחד? שאלות על משמעות, קיום, אושר, שלווה ואחדות – אלו סוג השאלות שמביאות את האנשים לסדנאות והמסלולים המיוחדים של "פנימה".

אז, מה זה "פנימה" ומה הם מציעים? הכל במאמר הבא!

 

"פנימה" – להשיב את הרוח

עמותת פנימה – להשיב את הרוח יוצרת סדרות לימוד וסדנאות המפגישות בין עוצמות החיים האותנטיות לעולם הרוח היהודי. החזור של פנימה הוא להשיב את הרוח במפרשי הצעירות והצעירים בישראל. למרות השפע הקיים אנחנו חיים בתחושה אישית וחברתית הולכת וגוברת כי חסרה רוח, חלום ללכת בעקבותיו ושאיפות גדולות ומשמעותיות.
אם אתם מתחברים לתחושות האלו, אתם אולי יכולים למצוא את התשובות בסנדאות של פנימה.

 

תהליכי עומק משמעותיים

ב"פנימה" אמינים כי תהליכי עומק מתחילים ברוח, ורק מפגש בין עוצמות החיים האותנטיות לבין עולם הרוח היהודי יכול לחולל את תנועת ההתפתחות הנחוצה. פנימה הוא מיזם רוחני של לימודי תורה פתוח וכנה שנוגע בחיים עצמם.

 

סדנאות

באמצעות צוות שבנוי ממגוון של אנשי מקצוע, מחנכים, יזמים חברתיים, מתנדבים, יוצרים ואנשי רוח "פנימה" מעבירים מגוון של סדנאות שתוכלו להשתלב בהם:

מסע פנימה – מיועד למשתחררים ובוגרי צבא. רגע לפני שטירוף החיים מתחיל אתם יכולים להצטרף למסע קבוצתי מרתק, אינטנסיבי ומשנה חיים באורך של שעה ימים.

תחנת רוח – תחנת רוח שבועית, מקום בו תתעדכנו ותצטרפו לאירועי הקהילה במהלך השבוע: חבורות לימוד שבועיות, אירוע תרבות ורוח, שבתות משותפות, ערבי מפגש סביב חגים ואירועים מיוחדים סביב מעגל השנה, מופעים, הרצאות ומפגשי השראה.

כנפי רוח – מכינות| שנת שירות| עבודה מועדפת| תיכונים: סדרות לימוד היוצרות מפגש בלתי אמצעי בין צעירים וצעירות בישראל לטקסים המכוננים של עולם הרוח היהודי.

שפת אם – "שפת אם" הינה תכנית לנשית שמעוניינות להעמיק בחייהן ולהתפתח רגשית ורוחנית. התוכנית שמה במרכז את חווית האימהות, המקלפת שכבות חיצוניות, חושפת ונוגעת ברבדים פנימיים ועמוקים,  וקוראת לבירור אמיץ ואמיתי של מי אני.

 

"פנימה"

אם נשארתם סקרנים עם רצון לדעת עוד, יש לעמותת "פנימה" אתר מפורת ושם גם דרכים ליצירת קשר. אנחנו מאחלים לכם לצלול פנימה אל תוך המרחבים העמוקים שיש לכם עוד לגלות.

 

 

עוד כתבות בנושא: